Wierna awangardowemu charakterowi marka decyduje się na głębszą analizę i podjęcie ryzyka, stawiając na nowy, bardziej wyrafinowany i linearny wizerunek nawiązujący zarazem do większej bliskości człowiekowi. Jest to wizerunek odzwierciedlający wiodącą pozycję marki na światowym rynku Kamienia Spiekanego, a także walory i atrybuty definiujące jej przyszłą strategię biznesową.
Nowy wizerunek łączy takie wartości jak pasja, innowacyjność, umiejętność nawiązywania sojuszy handlowych, własna estetyka oraz poszukiwanie inspiracji. Jest to wizerunek podkreślający markę z sercem, odważną, zaangażowaną, kreatywną, która reaguje na ludzkie aspiracje i marzenia. Jest to zarazem wizerunek odzwierciedlający markę przyjazną, bliską, zrównoważoną, godną zaufania, wszechstronną, oryginalną, kształtującą trendy i realizującą misję, jaką jest wieść prym w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni.
Ta kompleksowa ewolucja wartości i atrybutów znajduje odzwierciedlenie zarówno w istocie marki, jak i w samej organizacji, jej pozycji na rynku oraz bliskim partnerstwie z dystrybutorami, profesjonalistami i użytkownikami końcowymi.
„Neolith stawia sobie bardzo jasny cel: użytkownik końcowy ma znajdować się w centrum wszystkich naszych działań. Wszystkie nasze kreacje, realizacje i deklaracje są właśnie dla niego. Pragniemy pomagać mu w tworzeniu wyjątkowych przestrzeni, a przede wszystkim w przeżywaniu wyjątkowych doświadczeń z Neolith” – wskazuje José Luis Ramón, CEO Grupy Neolith.
„Pragniemy nadal inspirować architektów, projektantów wnętrz i użytkowników końcowych, miłośników kuchni, projektowania, mody... bo właśnie to napędza naszą pasję. Pragniemy niezmiennie stanowić punkt odniesienia i być siłą napędową takich wartości jak innowacyjność i doskonałość. A przede wszystkim pragniemy, aby Neolith była marką umożliwiającą realizację marzeń, zajmując istotne miejsce w tych jakże szczególnych przestrzeniach” – dodaje Oliver de la Rica, CMO Neolith.
Powierzchnie stworzone do użytkowania: touch.feel.live
Na szczególną uwagę zasługuje kwestia inspiracji, która łączy markę z użytkownikami, pobudzając wyobraźnię i inspirując wyjątkowe, funkcjonalne i ekologiczne rozwiązania dla wnętrz i powierzchni zewnętrznych, tworzące niezwykłe doświadczenia podczas użytkowania, ponieważ dla Neolith „najlepszym aspektem tworzenia jest możliwość przeżycia tego w praktyce”. To nowe założenie wskazuje zarazem, że świat może być lepszy, jeżeli wszystkie nasze czyny, kreacje i realizacje będą po to, aby móc się nim cieszyć.
Nowe motto „touch.feel.live” proponuje podróż przez te trzy obszary, wychodząc od tego, co najbardziej wymierne i odczuwalne, a kończąc na tym, co najbardziej oddziałuje na wyobraźnię i zmysły. Opracowana deklaracja zasad w zwięzły, a przy tym poruszający sposób łączy misję i osobowość Neolith, umożliwiając pełne wykorzystywanie przestrzeni tworzonych przy jej pomocy z zachowaniem elegancji, jakości i luksusu właściwych dla Neolith. Zapewnia to zarazem charakterystyczną dla marki równowagę między estetyką i funkcjonalnością, ukierunkowanie na doskonałość oraz najwyższą klasę.
Look & feel
Nowy look & feel Neolith znajduje wyraz w nowo opracowanym logo marki, stanowiącym punkt wyjścia dla nowego wizualnego i linearnego wizerunku nawiązującego do idei estetyki i funkcjonalności. Staje się niczym przestrzenne płótno umożliwiające stworzenie języka marki w oparciu o prostotę, a zarazem zapewnia nową tożsamość pełną elegancji i wyrafinowania.
Inspirowane światem mody i projektowania look & feel nowej platformy cyfrowej (www.neolith.com) pełnią wyjątkową funkcję, odzwierciedlającą wszystkich odbiorców Neolith. Niebawem platforma zostanie uzupełniona o kolejne zastosowania tworzące wartość dodaną, jeszcze bardziej wzmacniając markę i pisząc jej nowy rozdział na kartach historii.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowa-inspirujaca-wizja-neolith